Module Specifications.
Current Academic Year 2024 - 2025
All Module information is indicative, and this portal is an interim interface pending the full upgrade of Coursebuilder and subsequent integration to the new DCU Student Information System (DCU Key).
As such, this is a point in time view of data which will be refreshed periodically. Some fields/data may not yet be available pending the completion of the full Coursebuilder upgrade and integration project. We will post status updates as they become available. Thank you for your patience and understanding.
Date posted: September 2024
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
None Array |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Description Déanann an modúl seo eolas agus scileanna a thabhairt don chéimí ar fhorbairt a dhéanamh ar iarratas tráchtais. Soláthraítear oiliúint agus seimineáir don chéimí maidir le modheolaíochtaí taighde, conas próiseas taighde a bheachtú, a phleanáil agus a chur i gcrích. Táthar ag súil go bhfreastalóidh an mac léinn ar léachtanna, go nglacfaidh an mac léinn páirt i seimineáir, agus go rachaidh an mac léinn i ngleic le gníomhaíochtaí ríomhfhoglama ar bhonn rialta. Beifear ag súil go bhforbróidh mic léinn an fios, na scileanna agus an dearcadh pearsanta cuí a chabhróidh leo obair thaighde phroifisiúnta ar ardchaighdeán a chur ar fáil sa mhodúl seo agus sa thráchtas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Learning Outcomes 1. Díospóireacht a dhéanamh ar an ngaol idir an taighdeoir, an taighde agus torthaí an taighde. 2. Na príomhfhealsúnachtaí taighde a mhíniú agus a chur i gcomparáid. 3. Moladh taighde a phleanáil, a dhearadh, agus a lonnú i lítríocht ar leith. 4. Léirmheas eolasach ar an litríocht i réimse áirithe a dhéanamh. 5. Modhanna bailiúchán sonraí a mhíniú, a chur i gcomparáid agus a nascadh le ceist taighde 6. Sonraí a bhailiú, a ullmhú agus a chur i láthair i bhfoirm oiriúnach. 7. Smaointeoireacht chriticiúil a léiriú trí anailís a dhéanamh ar thaighde cainníochtúil agus cáilíochtúil. 8. Scileanna scríbhneoireachta a fhorbairt agus a fheabhsú le argóint áititheach a dhéanamh agus a chosaint. 9. Na saincheisteanna eiticiúla a bhaineann le taighde a aithint agus a phlé i gcomhthéacs freagracht agus luachanna pearsanta. 10. Córas tagairtí agus leabharliostaí a chur le chéile ar ardchaighdeán ag úsáid córas aitheanta idirnáisiúnta. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
All module information is indicative and subject to change. For further information,students are advised to refer to the University's Marks and Standards and Programme Specific Regulations at: http://www.dcu.ie/registry/examinations/index.shtml |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Indicative Content and Learning Activities
Tuiscint ar mhodhanna taighdeCinealacha éagsúla taighde; nadúr taighde acadúil; caighdeáin agus leibhéil castachta.Príomhmhodhanna taighdeModhanna cainníochtúla, modhanna cáilíochtúla agus modhanna measctha; difríochtaí eatarthu maidir le ointeolaíochtaí agus eipistéimeolaíochtaí, próisis taighde, sonrai a bhailiú agus anailís a dhéanamh orthu.Léirmheas litríochtaTábhacht le léirmheas litríochta a phlé. An litríocht chuí a aimsiú sna foinsí éagsúla, a mheas agus a chomhtháthú. Acmhainní leabharlainne atá ar fáil; bunachair sonraí a chuardach; conas teacht ar alt acadúil agus é a úsáid; córas comhdaithe a roghnú agus a úsáid; córas tagartha a úsáid.Moladh taighdePríomheilimintí moladh taighde; ceist taighde a bheachtú agus a fhorbairt; modheolaíocht cuí a roghnú; amchlár taighde a ullmhú.An taighdeoir oilteDearcadh agus cleachtais oibre & cumarsáide an taighdeora oilteSmaointeoireacht ChriticiúilForbairt a dhéanamh ar anailís agus argóint éifeachtach | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Indicative Reading List
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Other Resources 55329, Suíomh Gréasáin, DCU, 0, Excellence in Learning at DCU, www.dcu.ie/Exl, | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||