DCU Home | Our Courses | Loop | Registry | Library | Search DCU
<< Back to Module List

Latest Module Specifications

Current Academic Year 2025 - 2026

Module Title INTRA
Module Code BAA1056 (ITS: FN336)
Faculty Fiontar agus Scoil na Gaeilge School Humanities & Social Sciences
NFQ level 8 Credit Rating 60
Description

Is é an bhunaidhm atá ag an modúl seo ná deis a thabhairt don mhac léinn an taithí agus an t-eolas atá faighte aige/aici ar an gclár go dtí seo a chleachtadh sa láthair oibre. Glacfaidh an mac léinn intéirneacht a bhaineann le hábhar a c(h)uid staidéir le heagras ar feadh tréimshe bliana. Tugann an taithí oibre seo deis don mhac léinn feidhmiú i gcomhthéacs proifisiúnta agus deis é/í féin a chruthú mar fhostaí poitéinsiúil. Is nasc foirmeálta an modúl seo idir staidéar acadúil an mhic léinn, aidhmeanna an chláir agus na hollscoile agus an saol oibre. Moltar do gach mac léinn na deiseanna a eascraíonn as an modúl seo a thapú chun cur lena f(h)éinmhuinín, a (h)aibíocht, a scileanna caidrimh daonna agus a d(h)eiseanna fostaíochta i ndiaidh dó/dí an clár seo a chríochnú.

Learning Outcomes

1. Curriculum vitae gairmiúil a ullmhú
2. Measúnú criticiúil a dhéanamh ar na roghannna gairmiúla atá ar fáil agus litir iarratais a scríobh
3. Agallamh gairmiúil a dhéanamh agus critíc a dhéanamh ar scileanna agallóireachta
4. Measúnú ar obair na heagraíochta san earnáil agus moltaí a thabhairt bunaithe ar an taithí atá faighte
5. Critíc ar a ról san eagraíocht mar indibhidiúil agus mar bhall de bhuíon
6. Iompar gairmiúil a léiriú maidir le poncúlacht, iontaofacht agus féin-mhuinín
7. Riachtanais foghlama agus forbartha a aithint, measúnú a dhéanamh ar a d(h)ul chun cinn agus plean do shlí bheatha a leagan amach dó/di fein


WorkloadFull time hours per semester
TypeHoursDescription
Integrated training (INTRA)676Intra
Lecture24Tacaíocht léachtóra
Independent Study20Foghlaim Neamhspléach
Assignment Completion30Ullmhúchán don mheasúnacht
Total Workload: 750
Section Breakdown
CRN10718Part of TermSemester 1, 2 & 3
Coursework0%Examination Weight0%
Grade ScaleINTRAPass Both ElementsY
Resit CategoryRC2Best MarkN
Module Co-ordinatorEoghan McConalogueModule Teacher
Assessment Breakdown
TypeDescription% of totalAssessment Date
Oral ExaminationAgallamh25%As required
AssignmentCurriculum Vitae agus litir iarratais a ullmhú25%Once per semester
Performance evaluationMeasúnú Scríofa Mac léinn agus Fostóir50%Once per semester
Reassessment Requirement Type
Resit arrangements are explained by the following categories;
RC1: A resit is available for both* components of the module.
RC2: No resit is available for a 100% coursework module.
RC3: No resit is available for the coursework component where there is a coursework and summative examination element.

* ‘Both’ is used in the context of the module having a coursework/summative examination split; where the module is 100% coursework, there will also be a resit of the assessment

Pre-requisite None
Co-requisite None
Compatibles None
Incompatibles None

All module information is indicative and subject to change. For further information,students are advised to refer to the University's Marks and Standards and Programme Specific Regulations at: http://www.dcu.ie/registry/examinations/index.shtml

Indicative Content and Learning Activities

Próiseas Earcaíochta
Curriculum Vitae a ullmhú agus a fhorbairt d'intéirneacht le comhlacht. Ullmhú d'agallamh foirmeálta. Fillteán oibre a chur i láthair d'fhostóir poiteinsiúil

Taithí Oibre
Tréimshe taithí oibre a chaitheamh ag obair le heagras le taithí oiriúnach don chlár léinn atá idir lámha ag an mac léinn.

Aiste Machnaimh agus Measúnú Fostóra
Scríobhfaidh an mac léinn aiste ag déanamh machnaimh ar a t(h)réimshe INTRA de réir critéar faoi leith agus déanfaidh an fostóir bileog measúnaithe a líonadh isteach

Indicative Reading List

Books:
  • McGee, P.: 2009, How to Write a CV That Really Works: A Concise, Clear and Comprehensive Guide to Writing an Effective CV, 4th, How To Books Ltd,
  • Millis, B. & Zubizareta, J.: 2009, The Learning Portfolio: Reflective Practice for Improving Student Learning, 2, Jossey Bass,
  • Innes, J: 2009, The Interview Book: Your definitive guide to the perfect interview technique, Prentice Hall,
  • Innes, J.: 2009, Brillant Cover Letters: What you need to know to wrote a truly brillant cover letter, Prentice Hall,


Articles:
None
Other Resources

None

<< Back to Module List View 2024/25 Module Record for FN336