Latest Module Specifications
Current Academic Year 2025 - 2026
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Description Sa mhódúl seo cuirtear béim ar thaithí na mac léinn mar fhoghlaimeoirí teanga. Úsáidtear an taithí seo mar bhúnús d’fhorbairt scileanna litearthachta agus tuiscint na mac léinn ar mhúineadh agus ar fhoghlaim an dara teanga. Déantar iniúchadh ar chuir chuige agus straitéisí maidir le múineadh agus foghlaim a mholtar i gCuraclam Teanga na Bunscoile. Déantar é seo trí úsáid a bhaint as gníomhaíochtaí cumarsáideacha sna ceardlanna agus trí bhéim a choiméad ar thraschur scileanna na bhfoghlaimeoirí. Dírítear ar chur chuige cumarsáideach agus ar na himpleachtaí praiticúla do chleachtas ranga an mhúinteora agus do ghníomhaíochtaí na bhfoghlaimeoirí sa seomra ranga. Cuirtear béim ar phleanáil ceachtanna cumarsáideacha agus réimse leathan de straitéisí, cur chuige ionchuimsitheach san áireamh. Tabharfar eolas agus tuiscint ar thréimhsí an cheachta agus conas gníomhaíochtaí oiriúnacha a ullmhú do na tréimhsí ar mhaithe le pleanáil, múineadh, foghlaim agus measúnú. Cuirtear béim ar áiseanna oiriúnacha a dhearadh agus a úsáid i mbealach éifeachtach chun cumarsáid na bhfoghlaimeoirí a chinntiú. Déantar plé agus tugtar eolas ar bhuntáistí agus straitéisí chun Gaeilge Neamhfhoirmiúil a chur i bhfeidhm go héifeachtach sa seomra ranga. Tugtar deis do na mic léinn a gcuid foghlama a chur i bhfeidhm sa seomra ranga. Tugtar tacaíocht do na mic léinn machnamh a dhéanamh orthu féin mar fhoghlaimeoirí agus teagascóirí teanga ar feadh a saoil. Tugtar deiseanna do mhic léinn a gcuid scileanna litearthachta féin sa Ghaeilge a chleachtadh agus fheabhsú mar aon lena n-inniúlacht ó thaobh teagaisc agus measúnaithe de. Tugtar deis do na mic léinn a gcuid scileanna digiteacha a úsáid agus a fhorbairt i rith an chúrsa chun tacú le teagasc, foghlaim agus measúnú do gach foghlaimeoir. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Learning Outcomes 1. Machnamh a dhéanamh ar a gcuid foghlama mar fhoghlaimeoirí teanga agus nasc a dhéanamh le dea chleachtas múineadh agus foghlaim an dara teanga sa seomra ranga. 2. Eolas a thabhairt ar na cuir chuige is éifeachtaí do mhúineadh agus foghlaim éifeachtach an dara teanga. 3. Tuiscint a léiriú ar na tréimhsí ceachta agus gníomhaíochaí oiriúnacha a dhearadh do chuile thréimhse. 4. Eolas agus tuiscint a léiriú ar phleanáil ceachta. 5. Eolas a léiriú ar na stráitéisí is éifeachtaí chun Gaeilge Neamhfhoirmiúil a chur i bhfeidhm sa seomra ranga. 6. Réimse acmhainní éifeachtachta a mheas, a dhearadh agus a úsáid i mbealach éifeachtach. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
All module information is indicative and subject to change. For further information,students are advised to refer to the University's Marks and Standards and Programme Specific Regulations at: http://www.dcu.ie/registry/examinations/index.shtml |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Indicative Content and Learning Activities
Error parsing Indicative Content: Control character error, possibly incorrectly encoded - 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Indicative Reading List Books:
Articles: None | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Other Resources
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||