DCU Home | Our Courses | Loop | Registry | Library | Search DCU

Registry

Module Specifications

Archived Version 2008 - 2009

Teideal an Mhodúil Margaíocht
Cód an Mhodúil FN537
Scoil Fiontar

Online Module Resources

Comhordaitheoir an MhodúilDr Mairéad Nic Giolla MhichílUimhir OifigeLG09A
Leibhéal 1 Rátáil Creidiúintí 5
Réamhriachtana(i)s N� ann d�ibh
Comhriachtana(i)s N� ann d�ibh
Aidhmeanna an Mhodúil
  • Bunús na margaíochta idir choincheapa agus phrionsabail a thabhairt don mhac léinn
  • Léargas a thabhairt ar phróiseas na margaíochta san eagras.
  • Léargas ar an Idirlíon & teicneolaíochtaí nua-aimseartha mar uirlisí don mhargaíocht


Torthaí na Foghlama

Beidh tuiscint ar:

  • Na coincheapa agus na huirlisí margaíochta agus na himpleachtaí a bhaineann le cinntí margaíochta
  • Ról na margaíochta san eagras
  • Na saincheisteanna margaíochta a bhaineann leis an abhar.


Tásca Ama
Uaireanta
Léachtaí 24
Ranganna teagaisc
Saotharlanna
Seimineáir
Foghlaim neamhspleách 51

Iomlán 75
Placements
Assignments
Nóta
Glac leis gur timpeall 75 n-uaire an chloig d'ualach iomlán oibre a bhíonn o modúl agus uaireanta teagaisc, tascanna ionchúrsa, obair shaotharlainee nó traenáil speisialaithe eile agus an t-am a mheastar don fhoghlaim phríobháideach a chur san áireamh.

Siollabas táscach
  • Teoiric, feidhm agus prionsabail na margaíochta.
  • Cás-staidéir sa mhargaíocht traidisiúnta agus ar líne.
  • Léiriú ar úsáid phraiticiúil ag na coincheapanna agus teoiric margaíochta ag gnólachtaí.
Measúnacht
Comhpháirteanna50% Scrúdú deiridh modúil50%
Liosta léitheoireachta
  • Kotler, K., (2005), Marketing Management, 12th ed., Prentice Hall.
  • Jobber, D., (2004) Principles and Practice of Marketing, 4th edition, McGraw Hill
  • Chaston, I., (2001) e-Marketing Strategy, McGraw Hill.
  • Richardson, P., (2001) Internet Marketing, McGraw Hill.
Clár nó Liosta Clár
MGTEMSc i nGnó & Teicneolaíocht an Eolais
Archives: