DCU Home | Our Courses | Loop | Registry | Library | Search DCU

Registry

Module Specifications

Archived Version 2010 - 2011

Teideal an Mhodúil Margaíocht
Cód an Mhodúil FN143
Scoil Fiontar

Online Module Resources

Comhordaitheoir an MhodúilDr Mairéad Nic Giolla MhichílUimhir OifigeLG09A
Leibhéal 1 Rátáil Creidiúintí 5
Réamhriachtana(i)s N� ann d�ibh
Comhriachtana(i)s N� ann d�ibh
Aidhmeanna an Mhodúil
  • Bunús na margaíochta idir choincheapa agus phrionsabail a thabhairt don mhac léinn.
  • Léargas a thabhairt ar phróiseas na margaíochta i gcomhlachtaí beaga nuabhunaithe.


Torthaí na Foghlama

Tuiscint ar:

  • Na coincheapa agus na huirlisí margaíochta agus na himpleachtaí a bhaineann le cinntí margaíochta.
  • Ról na margaíochta in eagrais phríobáideacha agus phoiblí.
  • Togra taighde margaíochta a phleanáil agus a chur i gcrích.


Tásca Ama
Uaireanta
Léachtaí 24
Ranganna teagaisc
Saotharlanna
Seimineáir
Foghlaim neamhspleách 51

Iomlán 75
Placements
Assignments
Nóta
Glac leis gur timpeall 75 n-uaire an chloig d'ualach iomlán oibre a bhíonn o modúl agus uaireanta teagaisc, tascanna ionchúrsa, obair shaotharlainee nó traenáil speisialaithe eile agus an t-am a mheastar don fhoghlaim phríobháideach a chur san áireamh.

Siollabas táscach
  • Ról agus fealsúnacht na margaíochta.
  • Margaíocht gaoil.
  • Taighde margaíochta.
  • Iompar tomhaltóra agus ceannaitheora.
Measúnacht
Comhpháirteanna50% Scrúdú deiridh modúil50%
Liosta léitheoireachta
  • Kotler, K., (2005), Marketing Management, 12th ed., Prentice Hall.
  • Domegan, Christine (2003) Marketing Research in Ireland:  theory and practice, 2nd edition, Gill agus Macmillan, Dublin.
  • Jobber, David (2004) Principles and Practice of Marketing, 4th edition, McGraw Hill, London.
  • Pride, W., et al., (2002) Marketing:  Concepts and Strategies, 12th ed., Houghton Mifflin Company College Division.
Clár nó Liosta Clár
GGBA Gnó agus Gaeilge
Archives: