Registry
Module Specifications
Archived Version 2021 - 2022
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Description Sa mhódúil seo déantar forbairt ar an obair atá déanta sa chéad bhliain ag úsáid taithí na mac léinn mar fhoghlaimeoirí teanga agus an taithí a bhí acu mar mhúinteoirí teanga ar Shochrúchán Scoile. Dírítear ar Ranganna 3-6. Forbraítear scileanna agus tuiscint na mac léinn ar mhúineadh agus foghlaim an dara teanga. Cuitear béim ar fhoghlaim leanúnach na bhfoghlaimeoirí agus ar chonas plean cuimsitheach seachtainiúil do theagasc an Gaeilge a dhearadh agus a chur i bhfeidhm go héifeachtach sa seomra ranga. Leantar ag déanamh iniúchadh ar chuir chuige agus straitéisí mhúineadh agus foghlama a mholtar i gCuraclam Teanga na Bunscoile. Déantar é seo trí úsáid a bhaint as gníomhaíochtaí cumarsáideacha sna ceardlanna agus trí béim a choiméad ar thraschur scileanna na bhfoghlaimeoirí. Díritear ar chur chuige cumarsáideach agus ar na himpleachtaí praiticúla do chleachtas ranga an mhúinteora agus do ghníomhaíochtaí na bhfoghlaimeoirí sa seomra ranga. Cuirtear béim ar acmhainní oiriúnacha a bhailiú ó réimse leathan d’fhoinsí. Stiúrotar na mic léinn acmhainní a dhearadh agus a úsáid i mbealach éifeachtach chun cumarsáid na bhfoghlaimeoirí a chinntiú. Déantar forbairt ar thruiscint na mca léinn I dtaobh Gaeilge Neamhfhoirmiúil a chur i bhfeidhm go héifeachtach sa seomra ranga. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Learning Outcomes 1. Machnamh a dhéanamh ar a gcuid foghlama mar fhoghlaimeoirí teanga agus mar mhúinteoirí teanga agus nasc a dhéanamh le dea chleachtas múineadh agus foghlaim an dara teanga sa seomra ranga. 2. Eolas a thabhairt ar na cuir chuige is éifeachtaí do mhúineadh agus foghlaim éifeachtach an dara teangasna hard ranganna i Scoileanna T1 agus T2. Nasc a dhéanamh le teoiric agus cleachtas ranga. 3. Tuiscint a léiriú ar gníomhaíochaí cumarsáideacha oiriúnacha a dhearadh do na hardranganna agus conas na scileanna teanga a chomhtháthú i gceacht agus thar seachtain iomlán. 4. Eolas agus tuiscint a léiriú ar phleanáil leanúnach agus plean seachtainiúil éifeachtach a dhearadh. 5. Eolas a léiriú ar na stráitéisí is éifeachtaí chun Gaeilge Neamhfhoirmiúil a chur i bhfeidhm sa seomra ranga. 6. Réimse acmhainní éifeachtachta a mheas, a dhearadh agus a úsáid i mbealach éifeachtach. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
All module information is indicative and subject to change. For further information,students are advised to refer to the University's Marks and Standards and Programme Specific Regulations at: http://www.dcu.ie/registry/examinations/index.shtml |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Indicative Content and
Learning Activities Indicative Content• Múineadh agus foghlaim an dara teanga; • Taithí foghlama na mac léinn; • Taithí na mac leinn ar Shochrúchán Scoile; dea chleachtas ranga; • Cur chuige cumarsáideach; • Scileanna litearthachta; éisteacht, labhairt, léitheoireacht agus scríbhneoireacht; • Straitéis mhúineadh agus foghlama; • Foghlaim leanúnach (plean seachtainiúil); • Acmhainní do mhúineadh na Gaeilge i Scoileanna T1 agus T2; • Curaclam Teanga na Bunscoile (CNCM, 2015); • Forbairt na scileanna litearthachta i Scoileanna T1 agus T2; • Feasacht fóineolaíochta; • Gaeilge Neamhfhoirmiúil. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Indicative Reading List | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Other Resources None | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Programme or List of Programmes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Archives: |
|