Registry
Module Specifications
Archived Version 2023 - 2024
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Description Déanann an modúl seo eolas a thabhairt don mhac léinn ar modhanna matamaitice agus cainníochta a bhaineann le bainistíocht in eagraíocht. Déantar forbairt ar scileanna anailíse an mhic léinn maidir le cúrsaí airgeadais agus cuntasaíochta, chomh maith le cleachtadh ar fhadhbanna matamaitice a thagann aníos sa ghnó a réiteach. Táthar ag súil leis go bhfreastalóidh an mac léinn ar léachtaí, go nglacfaidh an mac léinn páirt i seimineáir, agus go rachaidh an mac léinn i ngleic le hobair bhaile agus gníomhaíochtaí ríomhfhoghlama ar bhonn rialta. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Learning Outcomes 1. Teicnící cainníochta a úsáid chun anailís a dhéanamh ar fhadhbanna i saol an ghnó 2. Fadhbanna a bhaineann le hús iolraíoch, luachanna láithreach agus aisíocaíocht iasacht a réiteach 3. An timpeallacht airgeadais ina bhfeidhmíonn an saol gnó a mhíniú 4. Bunús na cuntasaíochta a mhíniú 5. Anailís shimplí a dhéanamh ar Clár Comhordaithe agus Ráiteas um Sreabhadh Airgid | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
All module information is indicative and subject to change. For further information,students are advised to refer to the University's Marks and Standards and Programme Specific Regulations at: http://www.dcu.ie/registry/examinations/index.shtml |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Indicative Content and
Learning Activities RéamhráFadhbanna cainníochta a bhaineann leis an ghnó; teicnící matamaitice chun iad a réiteach; na buanna agus na srianta atá ar na modhanna seo.Amluach an airgidAmluach an airgid; luach láithreach agus cumaisc; blianachtaí agus suthaineachtaí; aisíocaíochtaí ar iasachtaí agus cinntí simplí a bhaineann le infheistíochtCuntasaíochtCleachtaí cuntasaíochta; Clár Comhordaithe; Ráiteas Brabús agus Caillteanas; Ráiteas um Shreabhadh Airgid; Scaireanna agus Bannaí; Luach an Leabhair i gcoinne Luach an Margaidh; Ainilís ar Luach comhlachta | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Indicative Reading List
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Other Resources None | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Programme or List of Programmes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Archives: |
|