Module Specifications.
Current Academic Year 2024 - 2025
All Module information is indicative, and this portal is an interim interface pending the full upgrade of Coursebuilder and subsequent integration to the new DCU Student Information System (DCU Key).
As such, this is a point in time view of data which will be refreshed periodically. Some fields/data may not yet be available pending the completion of the full Coursebuilder upgrade and integration project. We will post status updates as they become available. Thank you for your patience and understanding.
Date posted: September 2024
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
None Array |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Description Is é aidhm an mhodúil seo ná léargas a thabhairt do mhic léinn ar bhainistíocht acmhainní daonna agus ar an dúshlán atá i saol oibre na linne seo d'fhostóirí, do bhainisteoirí, d'fhostaithe agus d'fhiontraithe. Gheobhaidh mic léinn léargas freisin ar na saincheisteanna a bhaineann le caidreamh tionscail in Éirinn. Foghlaimeoidh mic léinn mar gheall ar phríomhchoincheapa na bainistíochta acmhainní daonna agus conas iad a chur i bhfeidhm i gcásanna ar leith. Beidh orthu rólghlacadh a dhéanamh in idirbheartaíocht, in earcú agus forbairt foirne, ó thaobh an fhostóra agus an fhostaí de. Beidh ar mhic léinn réamhobair a dhéanamh do gach léacht agus seimineár. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Learning Outcomes 1. Na saincheisteanna reatha i ndisciplín bhainistíocht acmhainní daonna a mhíniú agus a chur i gcomparáid. 2. An litríocht chuí sa disciplín a aithint agus a chur i bhfeidhm le ceisteanna bainistíocht acmhainní daonna i samplaí ar leith a réiteach. 3. Comparáid a dhéanamh idir an dá thaobh i bpróiseas idirbheartaíochta agus páirt eolasach a ghlacadh sa phróiseas úd. 4. Anailís a dhéanamh ar phróiseas earcaíochta agus forbartha foirne. 5. Na dúshláin a bhaineann le polasaithe agus cleachtais don bhainistíocht acmhainní daonna a aithint agus a shárú. Conas polasaithe den saghas seo a dhearadh agus a chur i bhfeidhm. 6. Sonrú agus tomhas a dhéanamh ar inniúlachtaí 7. Tábhacht sláinte agus sabháilteachta san ionad oibre a aithint agus na dea-chleachtais ábhartha a mhíniú | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
All module information is indicative and subject to change. For further information,students are advised to refer to the University's Marks and Standards and Programme Specific Regulations at: http://www.dcu.ie/registry/examinations/index.shtml |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Indicative Content and Learning Activities
Teoiricí agus ról na bainistíochta acmhainní daonnaStair, forás agus príomh-shaincheisteanna na bainistíochta acmhainní daonnaEarcú, roghnú, forbairt agus measúnú foirneDea-chleachtas in earcú, roghnú, forbairt agus measúnú foirne san earnáil phríobháideach agus phoiblíCaidreamh tionscailCaidreamh tionscail in Éirinn - cleachtais agus geallshealbhóirí - ceardchumainn, fostóirí agus an rialtasIdirbheartaíochtIdirbheartaíocht tionscail i ngach réimse den bhainistíocht acmhainní daonnaStraitéis agus Acmhainní DaonnaRól acmhainní daonna i bhforbairt straitéise | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Indicative Reading List
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Other Resources None | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||