DCU Home | Our Courses | Loop | Registry | Library | Search DCU
<< Back to Module List

Latest Module Specifications

Current Academic Year 2025 - 2026

Module Title Tráchtas
Module Code BAA1057 (ITS: FN526)
Faculty Fiontar agus Scoil na Gaeilge School Humanities & Social Sciences
NFQ level 9 Credit Rating 30
Description

Scileanna na gcéimithe maidir le taighde, réiteach fadhbanna agus anailís a fhorbairt. Ábhair a ndéileáiltear leo sna modúil teagaisc a tharraingt le chéile agus breis forbartha a dhéanamh orthu Deis a thabhairt do na céimithe staidéar ag leibhéal máistreachta a dhéanamh ar réimse ábhar dá rogha féin, ábhair nár clúdaíodh sna modúil san áireamh. Moltar don mhac léinn an leas is mó a bhaint as an stiúrthóireacht atá ar fáil sa mhodúl seo agus na deiseanna eile atá ann le haiseolas a fháil ar an togra taighde atá idir lámha. Tá an-bhéim sa mhodúl seo ar an bhfoghlaim neamhspleách agus ní mór don mhac léinn a f(h)oghlaim a bhainistiú go héifeachtúil.

Learning Outcomes

1. Tionscadál taighde príomhúil a phleanáil agus a chur i gcrích de réir na gcoinbhinsiún acadúla
2. Ceist taighde a aimsiú agus cás substainteach meáite a chur i láthair agus a argóint
3. Cur chuige taighde a roghnú, a chur i bhfeidhm agus a mheas
4. Léirmheas, sintéis agus tátail a bhaint as an litríocht cuí sa réimse agus é a chur i láthair
5. Catagóiriú, anailís agus léiriú ar na sonraí atá bailithe de réir na gcoinbhinsiún acadúil cuí sa réimse agus rialacha na hOllscoile
6. Measúnú criticiúil a dhéanamh ar an bpróiseas taighe agus na laigí a bhaineann leis an modheolaíocht roghnaithe
7. Moltaí do thaighde sa réimse a fhorbairt


WorkloadFull time hours per semester
TypeHoursDescription
Lecture14Teagmháil le do stiúrthóir
Tutorial4Seisiún aiseolais
Independent Study726Foghlaim Neamhspleách
Independent Study6Leabharlann
Total Workload: 750
Section Breakdown
CRN10772Part of TermSemester 1, 2 & 3
Coursework0%Examination Weight0%
Grade Scale40PASSPass Both ElementsY
Resit CategoryRC1Best MarkN
Module Co-ordinatorEoghan McConalogueModule Teacher
Assessment Breakdown
TypeDescription% of totalAssessment Date
AssignmentTráchtas 15-20 míle focal100%Week 1
Reassessment Requirement Type
Resit arrangements are explained by the following categories;
RC1: A resit is available for both* components of the module.
RC2: No resit is available for a 100% coursework module.
RC3: No resit is available for the coursework component where there is a coursework and summative examination element.

* ‘Both’ is used in the context of the module having a coursework/summative examination split; where the module is 100% coursework, there will also be a resit of the assessment

Pre-requisite None
Co-requisite None
Compatibles None
Incompatibles None

All module information is indicative and subject to change. For further information,students are advised to refer to the University's Marks and Standards and Programme Specific Regulations at: http://www.dcu.ie/registry/examinations/index.shtml

Indicative Content and Learning Activities

Stiúrthóireacht
Ainmneofar stiúrthóir acadúil do gach céimí agus gheobhaidh sé/sí treoir de réir sceidil aontaithe ón stiúrthóir acadúil. Coinneoidh an mac léinn teagmháil leis an stiúrthóir agus socróidh cúpla cruinniú le linn na tréimhse.

Dréachtmholadh
Cuirfidh gach céimí dréachtmholadh don tráchtas i scríbhinn ar fáíl. Cuimseoidh an dréacht saincheist taighde, plean taighde, cur síos ar an modheolaíocht, agus liosta léitheoireachta táscach.

Aiseolas
Cuirfidh an mac léinn an taighde atá ar bun aige nó aici i láthair don rang agus do stiúrthóirí uilig an mhodúil

Indicative Reading List

Books:
  • Flick, U.: 2009, An Introduction to Qualitative Research, 4th, Sage,
  • Mason, J.: 2002, Qualitative Researching, Sage,
  • Creswell, J.: 2003, Research Design: Qualitative, Quantitative and Mixed Methods Approaches, 2nd, Sage,
  • Silverman, D.: 2006, Interpreting Qualitative Data, 3rd, Sage,
  • Bryman, A.: 2004, Social Research Methods, 2nd, Oxford University Press,
  • Saunders, M. Lewis. P. & Thornhill, A.,: 0, Research Methods for Business Students, An eagrán is déanaí, Prentice Hall,
  • Easterby-Smith, Thornhill, R. & Lowe, A: 0, Management Research: An Introduction (SAGE Series in Management Research, An eagrán is déanaí, Sage,
  • Walliman, N.: 0, Your research project : a step-by-step guide for the first-time researcher, An eagrán is déanaí, Sage,


Articles:
None
Other Resources

None

<< Back to Module List View 2024/25 Module Record for FN526