Registry
Module Specifications
Archived Version 2007 - 2008
Teideal an Mhodúil |
Staidéar Eagraíochtaí
|
Cód an Mhodúil |
FN139
|
Scoil |
Fiontar
|
Online Module Resources
|
Comhordaitheoir an Mhodúil | Dr Peadar Ó Flatharta | Uimhir Oifige | LG13 |
Leibhéal |
1
|
Rátáil Creidiúintí |
5
|
Réamhriachtana(i)s |
N� ann d�ibh
|
Comhriachtana(i)s |
N� ann d�ibh
|
|
Aidhmeanna an Mhodúil
|
- Léargas a thabhairt do na mic léinn ar eagraíochtaí sa sochaí.
- Cur lena n-eolas maidir le cineálacha agus feidhmeanna éagsúla eagraíochtaí.
- Léiriú a thabhairt ar mhodheolaíochtaí a úsáidtear chun staidéar a dhéanamh ar eagraíochtaí.
|
Torthaí na Foghlama
|
Beidh an mic léinn in ann:
- Cineálacha éagsúla eagraíochtaí a aithint.
- Anailís a dhéanamh ar mhúnlaí agus ar theoiricí atá úsáideach chun léargas a fháil ar struchtúr agus ar fheidhmiú eagraíochtaí.
- Tuiscint ar struchtúir éagsúla eagraíochtaí.
|
Tásca Ama
|
|
Uaireanta
|
Léachtaí |
24
|
Ranganna teagaisc |
|
Saotharlanna |
|
Seimineáir |
|
Foghlaim neamhspleách |
51
|
|
|
Iomlán |
75
|
Placements |
|
Assignments |
|
|
Nóta
|
Glac leis gur timpeall 75 n-uaire an chloig d'ualach iomlán oibre a bhíonn o modúl agus uaireanta teagaisc, tascanna ionchúrsa, obair shaotharlainee nó traenáil speisialaithe eile agus an t-am a mheastar don fhoghlaim phríobháideach a chur san áireamh.
|
Siollabas táscach
|
- Eagraíochtaí agus Teoiric Eagraíochtaí a shainiú.
- Timpeallacht Sheachtrach agus Timpeallacht Inmheánach eagraíochta a mhíniú.
- Struchtúr eagraíochta - feidhm agus múnlaí éagsúla.
- Éifeachtúlacht agus bainistiú eagraíochta.
|
Measúnacht | Comhpháirteanna | 50% | Scrúdú deiridh modúil | 50% |
|
Liosta léitheoireachta
|
- Daft, R., (2004). Organisational Theory and Design. West Publishing Company (eagrán 8).
- Hatch, M.J. (1997). Organisational Theory. Oxford University Press.
- Morgan, G. (1997). Images of the Organisation. Sage.
- Sorge, A.. (2002). Organisation. Thomson Learning.
- Robey, D. Sales, C. (1994). Designing Organisations. Irwin.
|
|
Clár nó Liosta Clár
|
GG | BA i nGnó agus Gaeilge |
Archives: | |